Sabtu, 31 Disember 2011

Laaaaa... dah nak taun baru dah

Nak kata masa cepat berlalu, aku rasa lama jugak..tgk la keadaan ape yang dinanti, ape yang terisi kan..looking back this one year macam macam insiden dalam hidup aku..mungkin tu pasal aku takdela rasa kosong sangat this year, pastu mmg rasa lama lah pasal bila aku ingat ingat lagi bebrapa peristiwa, rasa macam dah lama ehh rupanya happen this year, macam rumah kena rampok happen this year, rasa mcam dah lama je..pastu rasa mcam baru lagi bukak kedai tapi sedar tak sedar dah 6 bulan dah.. lama gak sebenarnya..so mari menyorot what happen to me in 2011
  • pi langkawi ..dah lama tak pi sana..sadly macam itu je cuti cuti malaysia aku tahun nih, tahun2010 aritu macam hapentah bercuti.
  •  rumah kena masuk orang.. dulu penah gak umah kena masuk tapi kali nih pasal nih rumah aku kan, baru lak masuk pastu paling hangenn sekali dslr aku kene kebas.. aduhhhhaiii si pencuri tu hengat senang ke nak dapat mendealah tu
  • berenti keje kat hf setelah hampir 4 tahun keje situ
  • jadi fully engineer setelah hanya jadi assistant engineer
  • start meniaga dengan bersemangat
  • berenti jadi engineer sebab nak tumpu meniaga..kerja gila dah elok dapat gaji elok elok nak meras gaji 0 balik
  • merasa kerja macam buruh paksa bila kena stay up siap kan keje keje pendobian
  • pertama kali  semput sampai kene jangkitan.. macam haremm je.. org kata sakit tu kifarah dosa.. jd jahat la aku ni sampai kene kuman kuman bagai hik..
  • dan paling penting tahun ni.. aku dah boleh drive kereta balik.. lantak la auto sekali pon , lantak la aku parking macam lintang pukang kan.. yang penting sampai gak bandar jb, pi tampoi, pi seelong..tahniah la norhayati ( tetiba...)
So ape aku harap taun depan..mesti la aku nak dobi aku nih maju jaya. aku nak berpendapatan lebih baik dari masa aku keje dulu yang paling penting tahun depan aku nak beli balik DSLR aku.. haaa ni jd target taun depan.. aku nak beli  Nikon D5100 atau habis busuk pon D3100 kalau bole D7000...yess that my resolution

Tiada ulasan: