Khamis, 6 Oktober 2011

HEHE..kembali menulis lagiii

ish ish.. berabad lagi aku nak menulis.. dulu kekunun nak tulis paling busuk seminggu sekali.. pirah.. tp sebenarnya ada alasan yb baik gak, rumah masuk org, komputer rosak.. paling baguss sekali alasan dia aku bukak bisnes.. huh at last cecita dah lama nak pi keje jalan kaki tercapai gak.. ahahahhha..4 june 2011.. secara rasmi delima chuci di buka sepenuhnya..byk cabaran meniaga nih.. perselisihan aja dah menimbun.. sabar tu paling penting, aku takde rasa nak mengalah.. tapi mmg susah keje ini, nak carik org,keje berat, masuk takde la lebat, tp aku percaya, ada berkat..okies tapi yang nyatanya..aku dah mencapai my top list.. aku dah bole drive.. bole la nak kata confident sgt belum try jalan jauh, tapi sekarang setakat nak kemana kemana area johor nih dah berani la.. penah sekali pi jb.. those yang tak pernah drive jb jgn cakap la elehh pi jb je.. hazab okey drive sana..dah sampai sg tiram.. of course aku dah sampai seelong.. ya allah, penat nye la masa keje kat sana, keluar kul 7.30, balik sampai rumah 7.30..so sekarang nikmat keje dekat rumah..keluar kul 11 balik kul 6...
Delima Chuci nih terlalu baru sgt, byk yang kene aku buat.. tp mmg banyak cabaran dia, mana nak bat market, nak bayar sewa, sale rendah..tp aku try la man terdaya.. dalam intenet aku buat, tp yang penting yang kat alat betul nih.. masa takde printer aku beli, bila beli rosak.. mcm ada aje yang tak kena.. tp takpe aku tahu aku kena byk sabar.. sabarrr je sekarang jalan dia..tapi aku rasa betulla cakap kebanyakan org bisnes, bisnes ni kalau nak buat buat je byk pikir gerenti tak jalan.. bila dah buat mesti kene buat bebetul.. huh berat mmg berat cuma semoga allah permudahkan segalanya.

2 ulasan:

☺NurulZulkifli☺ berkata...

Welcome back.
Selamat bekerja yg hanya jalan kaki. hehe

Yard_dean Apple berkata...

eheh...ni kerja bukan sebarang kerja ni..