Ahad, 3 Januari 2010

2010..this shud be the new begining..


dah masuk dekad baru.. aku rasa memang perlu la aku start apa yang aku dah pikir dr sejak lama dahaulu.. baru lepas sambar satu dslr..Nikon D3000.. setakat nih aku puas ati la.. ntah la nak kata suka sgt main amek gambar nih aku tak perasan lak tapi for sure aku memang suka tgk gambar la.. yang canggih2 sampai la ..satu detik rasa macam nak amek gambar macam tu.. tp masih tak kenal apekah gear yang patut dibeli/dipakai..sampaila ketika.. nurul anak sedara aku lak giler photo.. dia beli mags photo aku baca.. baca punya baca rasa macam dah berkenalan dgn dua tiga mende pasal photo browse intenet.. so dgn penuh tidak disengajakan aku pon terjebak la dalam dunia photo nih.. satu pelaburan drastik tp tak kisah la.. at least aku ada satu mende aku nak spend on..having a hobby is good rite?..so maybe next time there will be more pic, and hope tht i can take more pic and beautiful pic and who know i can get a photo that really worth..

Tiada ulasan: