Selasa, 1 September 2009

ramadhan datang lagi..

dah berapa hari dah puasa.. dah lebih sepuluh hari kot.. satu rakaat tarawikh pon tak buat lagi nih..hai.. masa bulan biasa tu setan lepas bebas.. ni masa kene ikat pon tak kuat jugak hati aku nak beribadat..
cerita pasal ramadhan.. apelagi tak lepas ngan PARAM..tapikan aku rasa lepas satu level usiakan.. aku rasa aku dah jelak ngan PARAM nih.. mahal tuhan ajela tahu..kuih koci ciput miput harga lima posen, ilang akal betul.. pastu apa yang istimewa PARAM.. kuih itu itula jugak..murtabak, roti john.. semua tu bukan takleh dapat ari lain.. diorang pon satu buat kuih pon tak kretip..karipap isi dadu..agar agar.. aiyoo agar agar pon jual ke?? adal pulak yang beli.. hape la..jadi tahun ni kerpa seket aku masak kat umah.. sebenarnya asal ujung minggu je aku makan kat umah akak akak aku.. makan sambil jemaah sekali.. orait la kan..sambil mengerat silaturrahim.
okay la kumpul minat nak raya nih.. macam dah suam je..

Tiada ulasan: